Εν αναμονή εξελίξεων και επίσημων ανακοινώσεων των μέτρων, θα θέλαμε να συνεισφέρουμε στη συζήτηση που έχει ανακύψει για πολλοστή φορά περί διαπραγμάτευσης με την τρόικα και το κατά πόσο αυτή ήταν δυνατό να γίνει ή έγινε, αναδημοσιεύοντας ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στην εφημερίδα "Βήμα" και έχει ως θέμα το κατά πόσο το διαπραγματευτικό πλαίσιο ήταν αδιέξοδο ή όχι. Στην ουσία μεγενθύνει τα ερωτηματικά ως προς την προσέγγιση του θέματος από την ελληνική πλευρά, εγείροντας επιπλέον ερωτήματα για τις καλές προθέσεις, των "εκπροσώπων" (σε εισαγωγικά) της χώρας μας:
Και για να μην ξεχνιόμαστε... Ένα δημοσίευμα της “Frankfurter Allgemeine” για τις ελεύθερες οικονομικές ζώνες και τις δηλώσεις του κ. Κωστή Χατζηδάκη ήταν αρκετό για να σηκωθεί θόρυβος σχετικώς με όσα είχε στην ατζέντα του από την εποχή πρωθυπουργίας του κ. Κώστα Καραμανλή ο υπουργός Ανάπτυξης.
Επιχειρηματικοί κύκλοι αναφέρουν ότι ο κ. Κωστής Χατζηδάκης προωθεί άμεσα ένα έργο που έπρεπε να έχει παραδοθεί από το 2007. Πρόκειται για το Εμπορευματικό Κέντρο του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο, το οποίο θεωρείται πλέον ξεπερασμένη λύση για την αποθήκευση και διαμετακόμιση φορτίων από την Κίνα προς τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Εκπρόσωποι ελληνικών επιχειρήσεων ψέγουν τον κ. Χατζηδάκη λέγοντας ότι τώρα θέλει να δημιουργήσει «ελεύθερες οικονομικές ζώνες» για να προχωρήσει στην «κινεζοποίηση» του Πειραιά και την πιθανώς τη «γερμανοποίηση» του Θριασίου.
Οι ίδιοι λένε μάλιστα ότι σε κάποιο συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Logistics είχε επισημανθεί τότε στον κ. Χατζηδάκη η επιτάχυνση των διαδικασιών λειτουργίας του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο και η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ. Εξηγούν μάλιστα ότι οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί λόγω των δραστηριοτήτων logistics στους λιμένες του Αμβούργου και του Άμστερνταμ δεν θα ήθελαν να συγκεντρωθεί διαμετακομιστικό έργο στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη προς ολόκληρη την Ευρώπη διότι θα έχαναν χρυσοφόρες δουλειές. Τώρα που δεν έχει γίνει τίποτε και η χώρα βρίσκεται σε κρίση μπορούν να το παίξουν επενδυτές, να μη χάσουν συμβόλαια και να κάνουν τις δουλειές τους με συνθήκες Βαλκανίων. Καμία επίσημη τοποθέτηση από κάποιον υπεύθυνο θα έχουμε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου