Το φέσι στο δημόσιο έχει φτάσει σε πολύ μεγάλο μήκος και έτσι η κυβέρνηση, παίζοντας το σκληρή εκεί που την παίρνει (δηλαδή σε μας), ετοιμάζεται να προχωρήσει σε κατασχέσεις μισθών και συντάξεων για κάθε είδους χρέη προς αυτό, εάν αυτά ξεπερνούν τα 300 ευρώ.Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από το νόμο και τις εντολές που έχουν λάβει οι ΔΟΥ, θα παρακρατείται το 25% των αποδοχών για οφειλές άνω των 300 ευρώ, που αφορούν κάθε είδους φόρο, τέλη, εισφορές, ακόμη και κλήσεις της Τροχαίας. Όπως έγινε γνωστό πάντως, δεν επιτρέπεται η επιβολή κατάσχεσης επί μισθών ή συντάξεων ή άλλου βοηθήματος, εφόσον το ποσό αυτό μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικών εισφορών είναι μέχρι 1000 ευρώ μηνιαίως. Αν ο μισθός υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ, λαμβάνεται υπόψη το συνολικό ποσό αυτών και επιτρέπεται η κατάσχεση του 25% αυτών, αρκεί το ποσό που απομένει στο φορολογούμενο να μην είναι κάτω από 1000 ευρώ. Πέραν των κατασχέσεων αποδοχών, η εφορία προχωρά και σε άνοιγμα τραπεζικών καταθετικών λογαριασμών, από όπου θα κατάσχονται ποσά από φορολογούμενους με ληξιπρόθεσμα χρέη στο Δημόσιο. Την ίδια ώρα ετοιμάζονται και πλειστηριασμοί για χρέη πάνω από 3000, με τα πρώτα ακίνητα να είναι ήδη έτοιμα να βγουν στο σφυρί.
Η απορία μας πάντως είναι η εξής: με τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις ποιος θα είναι αυτός που θα πληγεί πραγματικά; Προφανώς αυτοί που ήταν "φορολογικά ενήμεροι" όλα αυτά τα χρόνια και πλέον λόγω της κατάστασης δεν μπορούν ν' ανταπεξέλθουν. Το δεύτερο ερώτημα που θέτουμε είναι το εξής: αν βγουν τ' ακίνητα αυτά στο σφυρί, θα εισπράξει το κράτος τα χρωστούμενα ή θα ωφεληθούν ορισμένοι κύκλοι (κτηματομεσιτικοί) που θ' αγοράσουν σε τιμή-ευκαιρία, ακίνητα σε "ακριβές" περιοχές για μελλοντικές "επενδύσεις";
Και για να μην ξεχνιόμαστε... Πέρσυ τον Μάρτη είχαμε γράψει για το ότι παρά την απαγόρευση από την Κομισιόν, η συγχώνευση Ο.Α. και Aegean είχε γίνει "κάτω από το τραπέζι" (διαβάστε εδώ αναλυτικά). Οι δύο εταιρείες τελικά βαρέθηκαν να παίζουν κρυφτό και αποφάσισαν να προχωρήσουν στην επισημοποίηση του "δεσμού" τους, ανακοινώνοντας την εξαγορά της Ο.Α. από την Αegean έναντι 72 εκατομμυρίων ευρώ. Ήδη βέβαια η Aegean είχε πάρει κοψοχρονιά τις θέσεις της Ολυμπιακής στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου και είχε αποκτήσει μονοπώλιο σχεδόν σε αρκετές πτήσεις της Δυτικής Ευρώπης - αυτό και μόνο καλύπτει κατά πολύ το τίμημα που κατέβαλλε. Βέβαια στα περισσότερα δρομολόγια εσωτερικού επικρατεί εδώ και καιρό μονοπώλιο - με τις πτήσεις π.χ. για Λήμνο να κοστίζουν ακριβότερα απ' ότι ένα εισιτήριο με επιστροφή στο Λονδίνο. Αλλά είπαμε: τα χρήματα είναι στα εσωτερικά δρομολόγια, αφού εκεί το κόστος πτήσης είναι λιγότερο. Τα συγχαρητήρια μας λοιπόν στην κ. Μπακογιάννη και στον κ.Χατζιδάκη. Το έργο που ξεκίνησαν κατά την προηγούμενη διακυβέρνηση της ΝΔ, ολοκληρώθηκε...
Η απορία μας πάντως είναι η εξής: με τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις ποιος θα είναι αυτός που θα πληγεί πραγματικά; Προφανώς αυτοί που ήταν "φορολογικά ενήμεροι" όλα αυτά τα χρόνια και πλέον λόγω της κατάστασης δεν μπορούν ν' ανταπεξέλθουν. Το δεύτερο ερώτημα που θέτουμε είναι το εξής: αν βγουν τ' ακίνητα αυτά στο σφυρί, θα εισπράξει το κράτος τα χρωστούμενα ή θα ωφεληθούν ορισμένοι κύκλοι (κτηματομεσιτικοί) που θ' αγοράσουν σε τιμή-ευκαιρία, ακίνητα σε "ακριβές" περιοχές για μελλοντικές "επενδύσεις";
Και για να μην ξεχνιόμαστε... Πέρσυ τον Μάρτη είχαμε γράψει για το ότι παρά την απαγόρευση από την Κομισιόν, η συγχώνευση Ο.Α. και Aegean είχε γίνει "κάτω από το τραπέζι" (διαβάστε εδώ αναλυτικά). Οι δύο εταιρείες τελικά βαρέθηκαν να παίζουν κρυφτό και αποφάσισαν να προχωρήσουν στην επισημοποίηση του "δεσμού" τους, ανακοινώνοντας την εξαγορά της Ο.Α. από την Αegean έναντι 72 εκατομμυρίων ευρώ. Ήδη βέβαια η Aegean είχε πάρει κοψοχρονιά τις θέσεις της Ολυμπιακής στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου και είχε αποκτήσει μονοπώλιο σχεδόν σε αρκετές πτήσεις της Δυτικής Ευρώπης - αυτό και μόνο καλύπτει κατά πολύ το τίμημα που κατέβαλλε. Βέβαια στα περισσότερα δρομολόγια εσωτερικού επικρατεί εδώ και καιρό μονοπώλιο - με τις πτήσεις π.χ. για Λήμνο να κοστίζουν ακριβότερα απ' ότι ένα εισιτήριο με επιστροφή στο Λονδίνο. Αλλά είπαμε: τα χρήματα είναι στα εσωτερικά δρομολόγια, αφού εκεί το κόστος πτήσης είναι λιγότερο. Τα συγχαρητήρια μας λοιπόν στην κ. Μπακογιάννη και στον κ.Χατζιδάκη. Το έργο που ξεκίνησαν κατά την προηγούμενη διακυβέρνηση της ΝΔ, ολοκληρώθηκε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου